Tiedote kasvomaskien käytöstä tulevissa kotiotteluissa

Terveysviranomaiset suosittelevat Helsingin ja Uudenmaan alueen yleisötilaisuuksissa käytettävän kasvomaskia. Jokerit noudattaa suositusta ja edellyttää katsojilta kasvomaskin käyttöä tulevissa kotiotteluissaan.

Jokerit palaa kotikaukaloonsa tiistaina 10.11. SKA Pietaria vastaan. Heti tässä tapahtumassa katsojilta edellytetään kasvomaskin käyttöä. Sekä jokerimaskeja että kertakäyttömaskeja on myynnissä hallilla jokaisessa katsomolohkossa.

-Turvallisen ja vastuullisen yleisötapahtuman luominen on poikkeusaikoina erittäin tärkeää ja jokainen peleihin saapuva voi yksilönä olla edesauttamassa tämän toteutumista. Jo aiemmissa peleissämme kasvomaskeja on käytetty tunnollisesti, mistä olemme tietysti erittäin iloisia, sanoo Jokereiden toimitusjohtaja Eveliina Mikkola.

Kasvomaski ei sovellu pikkulapsille, sillä maskin ohjeiden mukainen käyttö onnistuu vasta hieman vanhempana. Edellytys kasvomaskin käyttöön Jokereiden ottelutapahtumassa koskee ensisijaisesti yli 15-vuotiaita. Siitä nuoremmat voivat käyttää maskia oman ja huoltajiensa harkinnan mukaan.

Lisäksi henkilöt, jotka eivät terveydentilansa vuoksi voi käyttää kasvomaskia, saavat osallistua ottelutapahtumaan ilman sellaista.

Jokerit toivoo katsojilta ymmärrystä kasvomaskien suhteen ja toivottaa kaikki tervetulleiksi hallille nauttimaan Euroopan parhaasta lätkästä!

Official Key Sponsor

Nornickel